Verkoopsvoorwaarden

Volgende verkoopsvoorwaarden zijn geldig bij afnamen van onze diensten:

  1. Alle facturen moeten ten laatste 30 dagen na factuurdatum betaald worden tenzij anders schriftelijk overeengekomen. Bij gebrek aan betaling van de factuur op de vervaldag is van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling verschuldigd:
    • Een verwijlinterest van 12% per jaar op het factuurbedrag.
    • Een forfaitaire schadevergoeding van 15% van het factuurbedrag.
  2. Er worden geen betalingskortingen toegestaan voor contante betaling, tenzij anders schriftelijk overeengekomen.
  3. Annulering van een bestelling is mogelijk in onderling overleg. Indien MyDomotics reeds materialen of diensten heeft aangekocht ter uitvoering van deze bestelling, kan er een annulatiekost aangerekend worden die de niet-recupereerbare kosten zal vergoeden.
  4. In geval van een betwisting van een factuur dient een schriftelijk protest, binnen de 8 dagen na factuurdatum, opgesteld worden met een duidelijke reden waarom de factuur niet betaald kan worden. Dit schrijven moet gemaild worden naar info@mydomotics.be of via een aangetekend schrijven opgestuurd worden:
    MyDomotics
    Vrouwenboomstraat 9
    8700 Tielt
    België
  5. Alle goederen en producten, geplaatst bij de klant blijven eigendom van MyDomotics tot alle facturen volledig betaald zijn, ongeacht of er reeds voorschotfacturen betaald zijn.
  6. MyDomotics heeft het recht om één of meerdere voorschotfacturen te maken indien het totaalbedrag van de geleverde producten en diensten meer dan €750 excl. BTW zal bedragen.
  7. MyDomotics is niet verantwoordelijk voor beschadiging van verf, behang en andere decoratiewerken aan muren en plafonds die voortvloeit uit het bevestigen van de aangekochte hardware. Wij werken met de grootste zorg en voorzichtigheid maar kleine beschadigingen zijn inherent aan de montageprocedure.
  8. MyDomotics is niet verantwoordelijk voor een slechte werking van de aangesloten modules indien deze veroorzaakt zijn door onvoldoende signaalsterkte van het draadloze netwerk. Dit kan veroorzaakt worden door interferentie met bestaande signalen of door verzwakking van het signaal door andere omgevingsfactoren. Het plaatsen van extra signaalversterkers zal gepaard gaan met extra kosten die niet inbegrepen zijn in de aangeboden standaardpakketten.
  9. MyDomotics is niet verantwoordelijk voor eventuele technische fouten en/of beveiligingslekken in de aangeboden hardware en software modules. Indien u door een configuratie- of programmeerfout van uzelf, één van de leveranciers van de geïnstalleerde hardware modules of door het gebruik van een open source softwarepakket ervoor zorgt dat onbevoegden fysiek of virtueel via internet ongeoorloofd toegang krijgen tot uw woning.
  10. Het openstellen van uw Smart Home aan het internet kan bepaalde risico’s met zich meebrengen. MyDomotics zal ten allen tijde bijstaan in een optimale beveiliging maar kan niet verantwoordelijk geacht worden indien u als klant slachtoffer wordt van cybercriminaliteit.
  11. Alle geïnstalleerde hardware heeft een standaard fabrieksgarantie, meestal bedraagt deze 2 jaar tenzij dit anders is aangegeven door de desbetreffende leverancier. MyDomotics zal defecte hardware gratis omruilen indien het defect zich voordoet binnen de garantieperiode. Alle werkuren en verplaatsingskosten die nodig zijn om de hardware te vervangen zijn niet inbegrepen in de fabrieksgarantie en zullen aangerekend worden.
  12. In geval van betwisting van bovenstaande verkoopsvoorwaarden zal de handelsrechtbank in het rechtsgebied van MyDomotics bevoegd zijn.

MyDomotics maakt deel uit van de firma STESA bv

STESA bv
Vrouwenboomstraat 9
B-8700 Tielt
België
BTW BE0837.861.947